Tak už je tu zase Abbuc Software Contest...
...a přestože to už skoro vypadalo, že nic nestihneme, zase máme s MaPou příspěvek. Původně jsme plánovali už od jara, že uděláme něco většího, ale jak se blížil termín, uskromňovaly se i naše plány a nakonec jsme za posledních 20 srpnových dní usmolili variaci na známé téma. Nechci zatím nic prozrazovat, ale můžu říct, že MaPa měl docela dobrý nápad, jak pozměnit jednu klasickou hru a vlastně tak trochu převrátil způsob, jakým se hraje.
Na své si přijdou fandové spousty barev, neboť jako obvykle ždímáme z atárka, co se dá (přes 20 barev na řádek), spousta DLIček, podbarvení přes PMG, dokonce i změny barevných registrů uprostřed řádku, no prostě klasický mapovsko-pgovský přístup, usilující o maximalizaci wow-faktoru :-)
Hra je už prakticky hotová, ladí se poslední řádky kódu, pilně nám to testuje Solaris a přidal se i Fandal, takže nemám obavy, že by se něco pokazilo.
Co se týče našich ambicí na umístění v Abbuc compu, byl bych letos poněkud střídmější - nemám ten dojem, že bychom vyrobili zrovna herní pecku. To jsme si ale před pár lety mysleli i o Ocean Detoxu, a zasvěcení vědí, jak to dopadlo :-) Na druhou stranu, neděláme hry, abychom vyhrávali soutěže, ale protože nás to baví a rádi rozšiřujeme knihovničku nových her pro náš milovaný systém. Takže nepohrdneme ani třetím místem :-)
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.