Jump to content
  • entries
    14
  • comments
    30
  • views
    37,179

Finále je na dohled


pseudografx

984 views

Dokončovací práce pokračují a projekt S**** se blíží k cíli. Lituju všechny, kdo si ho zahrají až na jaře, kdy vyjde Flop ;-).

Včera se pilovala Hall of Fame, ještě zbývá dodělat zadávání jména hráče a ukládání scorelistu na disketu. Kromě toho jsem zapomněl zmínit, že jsem předělal některé zvukové efekty, aby více odpovídaly grafice, a jeden (pro zahájení levelu) přibyl. To ale ještě nejspíš není všechno, protože Fandal chce ještě jeden a já nejspíš taky (pro zvuk klávesy při zápisu do Hall of Fame). Navíc bude asi potřeba tu znělku pro zahájení levelu předělat, protože se tam moc nehodí. To bude mít Raster radost (on nám totiž pomáhá a ručně ty sfx přepisuje, protože standardní features RMT nestačí)!

A co nám ještě zbývá? Chtěl jsem přidat nějakou dekorační animaci v PMG do hry a taky oslavnou znělku pro zápis do HoF, ale Fandal stále hrozí, že mu dochází paměť, tak nevím, jestli se vejdeme (že prý pod ROM lézt nechce). Tak nám držte pěsti!

4 Comments


Recommended Comments

No pesti urcite drzet budu. Hele, ze by Raster mel duvot zase zapracovat na RMT? Uvidime...

 

Jeste otazecka. To jmeno projektu zacina na S a pocet pismen se shoduje s poctem hvezdicek nebo jsou ty hvezdicky nahodne?

Link to comment
No pesti urcite drzet budu. Hele, ze by Raster mel duvot zase zapracovat na RMT? Uvidime...

 

Jeste otazecka. To jmeno projektu zacina na S a pocet pismen se shoduje s poctem hvezdicek nebo jsou ty hvezdicky nahodne?

Počet se shoduje s délkou, ale ten název jsme si vymysleli, takže ho těžko odhalíš :)

Link to comment
on nám totiž pomáhá a ručně ty sfx přepisuje, protože standardní features RMT nestačí)!

Takove nesikovne formulace - to se pak neni co divit, ze na to nekteri reaguji tak jako KrupkaJ a jiz ocekavaji nejake nove verze RMT podporujici blablaententykydvaspaliky. :)

Takze chlapci a chlapi, smirte se s tim, ze zadny program nemuze porad podporovat vsechny mozne dalsi a dalsi blbinky, co si muzeme stale dale a dale vymyslet. Takze ta habadura co je ve S************** je proto, ze nekomu uz nestaci ani jednokanalove instrumentove sfx.

Je to ciste kus pridaneho kodu, ktery pouziva ty normalni podporovane sfx, ale misto aby spustil normalne jeden instrument jednou notou na jednom kanale, tak dela nejakou divokou posloupnost tech sfx podle tabulky. Coz by mimopochodem slo klidne delat i primo pres RMT prehravanim casti songu, ale protoze pri spousteni songu je tam velka inicializace milionu promennych, tak kvuli optimalizaci to je takhle. (mozna by se jinak nestihalo to NTSC ;)).

Takze klidek. ;)

 

btw - pro zajimavost - cim dal casteji se stava, ze mi nekdo pise ze by potreboval v RMT nejakou funkci na neco, a ta uz tam davno je (a nekdy je dokonce i popsana v manualu). Takze klasika, clovek pridelava porad ruzne funkce a pak zjistuje, ze ti lidi o nich ani nevedi, natoz aby je pouzivali. ;)

 

Cimz jsem chtel rict jen to, ze kdybych uz nevedel co by, tak bych mohl ty kousky rutinek ze S********** vypreparovat, uhladit, okomentovat a dat jakoze do baliku RMTcka, jenomze ten kdo nevi ktera bije by stejne nevedel jak s tim zachazet, a ten co vi ktera bije, si takove dodelavky klidne spacha sam podle vlastnich predstav a potreb, pripadne mu bez problemu pomuzu ja, coz je i pro me pohodlnejsi nez slozite vysvetlovat vsechny mozne aspekty co tam muze nastat a tak podobne.

Toz tak. :)

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...