To to sviští...
Vím, že moje příspěvky ani nestíháte číst, jak se tu kupí jeden za druhým, ale když mám nápad, tak něco napíšu. Tedy vlastně ani nápad nemám, ale zase jsem dneska s Fandalem mluvil o blogování a vzpomněl jsem si, že jsem sem už pár dní nic nenapsal. Možná to budou i týdny.
Dovolte mi tedy vás poinformovat o současných projektech, začnu ale malým ohlédnutím za minulým rokem.
Začalo to v březnu povedeným intrem pro Forever, i když první místo bylo samozřejmě rezervované, já ale o věčnou slávu nestojím, takže mi to ani nevadilo.
O pár týdnů později vyšel Flop, pro který jsem předělával hudbu a po předloňském výpadku jsme s Fandalem opět vydali hru, tentokrát Diamondz. Ohlasy byly docela dobré, obzvlášť se líbila titulní obrazovka, která šikovně skloubila hi-res nápisy s pěkně barevnými PMGčky.
Zbytek jara jsem strávil malováním obrázků pro Poisona pro jeho dlouhodobý projekt, jehož dokončení je ale zatím stále v nedohlednu (doufám, že se k tomu zase v brzké době vrátím, ještě mu pár obrázků dlužím. Také se objevil maličký dárek k Fandalovým narozeninám.
No a potom už jsme se s MaPou pustili do našeho prvního herního projektu (pominu-li nedokončený pokus Prasopes v Dinolandu) pro ABBUC Contest, kterým byl nechvalně proslulý Ocean Detox, vzbudivší (ne svou vinou) docela smíšené pocity kvůli výsledkům hlasování. I tak jsem ale se samotnou hrou spokojený, obdivuju vynikající výkon MaPy na programu a samozřejmě i nepřekonatelnou Oozovu grafiku.
Souběžně s Detoxem jsem také spolupracoval na Poisonově 1MB demu, ke kterému jsem přispěl nějakými těmi obrázky a překlady Poisonových textů plných neskutečně humorných hlášek, které ovšem chápe jen sám mistr.
Kromě OD jsem se podílel také na MatoSimiho h3x0ru deluxe, pro který jsem dělal grafiku, a i tady jsem s výsledkem velmi spokojený.
Menší podíl mám i na Rasterově Robixovi, kterýžto měl samozřejmě vyhrát, protože jde bezpochyby o nejlepší hru roku (snad jenom His Dark Majesty se s ní může měřit).
Ještě méně práce jsem odvedl na Milk Nuts, tam jsou ode mě snad jen zvukové efekty a možná drobné barevné korekce. Nárok na honorář si každopádně nečiním.
Na samotný závěr roku jsme si opět připravili malé intro pro New Year's Disk, tentokrát na téma paralax. Bohužel jsem kvůli nedostatku času nemohl odvést špičkový výkon a grafika tak trochu utrpěla. Hudbu jsem měl schovanou už z dřívějška a (což je pro mě neobvyklé) jde o originální výtvor, žádný import MODu :-).
A to je tak nějak za rok 2010 vše. Když to tak čtu, tak si připadám skoro jako Poison, taky samá sebechvála. No fuj, to nám to tu pěkně zasmrádlo!
Ale přejděme k dalšímu tématu - plán pro rok 2011.
Momentálně jsou rozdělané asi 3 herní projekty, na kterých se podílím nebo které jsou prozatím v plánu pro tento rok. Opět půjde hlavně o grafiku a nejspíš i o nějakou tu hudbu. Kromě toho s MaPou pracujeme na intru pro příští Flop, tak doufám, že se bude líbit.
4 Comments
Recommended Comments