Jump to content
IGNORED

Nederlandse verzamelaars?


Marco(2)

Recommended Posts

Hoi Marco,

 

Zoals je kunt lezen ben ik ook een Atari verzamelaar. En eigenlijk verzamel ik alles van Atari.

Ik heb o.a. bijna alle Pongs, vrij ver met de 8 bit serie.

Verder ben ik natuurlijk nog op zoek naar diverse moeilijk verkrijgbare modellen(1400, 1450, 2700, etc.)

Laat maar weten of je nog iets interesants hebt !

 

Groeten,

 

Paul

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

 

Toevallig zag ik je berichtje staan. Normaal lees ik alleen het 780 forum.

 

Mijn verzameling bestaat uit 800xl(256Kb+extra lampjes en knopjes), Atari 2600jr, Atari 7800, Atari Lynx, Atari Jaguar(met CD drive en BJL), Atari 1040ST(4MB, 16Mhz, andere buizing, los toetsenbord). In de familie nog Atari STE, Falcon 030 en Atari 800XE.

 

Op het ogenblik probeer ik mijn verzameling spelletjes voor de Lynx, 7800 en Jaguar compleet te maken.

 

Groetjes,

 

Robert

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hé Atari verzamelaars ! Ik ben er net mee begonnen. Heb er vroeger in mijn jeugd één gehad (Atari 2600), en sinds kort weer aangesloten... en je raad het al !! Weer helemaal verslaafd Vraag me nu alleen af hoe ik aan meer spellen kom ? Ik ben alleen geinteresseerd in Atari 2600. Iemand suggesties ? E-bay is lastig betalen (PayPal). En ik ken nog geen mede-verzamelaars. Iemand enig idee ?? Heb nog geen ruilmateriaal.

 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

Ardie Balder

 

[ 07-25-2001: Message edited by: abalder ]

Link to comment
Share on other sites

Hoi Ardie,

 

Er zijn best veel 2600 verzamelaars in Nederland. Zelf vinden op rommelmarkten e.d. wordt steeds lastiger, zeker in jouw omgeving. Het barst van de verzamelaars in Amsterdam e.o. Tijdens de afgelopen Koninginnedag, normaal goed voor vele vondsten, hebben we dit jaar helemaal *niets* gevonden op Atari 2600 gebied! Je kunt ook de Via-Via in de gaten houden, maar dat doen vele anderen met jou. Maar goed, de aanhouder wint, nog steeds. Dus zoekt en gij zult vinden

 

Groetjes,

 

Marco

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ik verzamel eigenlijk van alles van atari. 2600/7800 spellen. xl/xe computers/spellen/randapparatuur. en atari jaguar. en atari st. ik heb niet echt byzondere dingen, een x-men cart en een atari 260 st. als ik iets tegenkom/zie en het is betaalbaar dan koop ik het.ik heb geen dingen die ik MOET hebben. voor de rest heb ik colecovision,videopac7400/7000,vectrex,nes,snes,sega dingen die ik ook een klein beetje verzamel.

 

Thelen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nieuwbie, hehehe

Verzamel sinds kort.

Ik kom uit Eindhoven, en had van vroegeruit een 2600, waarvan mijn ouders de spellen hebben weggegeven, een pong met schieten, en ver daarna kwam mijn 800xl.

En nu weer begonnen.

Ik heb veel disks voor de 800xl, gelukkig maar heeft mijn oom maar de helft 10 jaar geleden uitgeleend.

Verder heb ik een 800xe, vier 2600's, een lynx2 en nog wat divers.

Nou, leuk een Nederlands stukkie hier.

 

Binnenkort komt Pitfall2 en HERO, kan ik mijn lol weer op....

En een ST.

 

Oeioei, en het wordt zomer, zal ik bleek zijn....

Nee toch niet, ik heb nu een lynx, waar ik trouwens nog wat spellen voor zoek, Iemand dubbele?

Email me

Link to comment
Share on other sites

Eindhoven? Cool, 3x raden waar ik nu zit ;) Ik ben eigenlijk pas begonnen met het hele Atari gebeuren. Ik heb er vroeger nooit een gehad (wilde er wel een!), maar ik ben er via een collega op mijn stage op gekomen.

 

Ik heb nu in mijn verzameling:

- Atari 2600 6-switch (goedkoop van eBay, zelf opgeknapt)

- Atari 2600 4-switch woody

- Atari 2600 4-switch Vader (ruw frontje)

- Atari 2600 4-switch Vader (glad frontje)

- Atari 2600 Jr. A (lange regenboog) 2x

 

En een kleine 60 spellen.

Link to comment
Share on other sites

ff bellen dan, of mailen, ik ben verzamelaar sinds 2 weken......

Wie weet wonen we wel vlakbij elkaar, ik zal een lijstje opstellen met wat ik precies allemaal heb en wat ik dubbel heb, en waar mijn interesse naar uit gaan ( uitbreiding op mijn verzameling).

Link to comment
Share on other sites

wooaa thread from the past. Grappig. Maar goed. Ik kom ook uit Nederland, alhoewel ik nu in Finland woon (maar dat is tijdelijk) :)

 

Heb zelf meerdere Atari 2600's met ongeveer 525 verschillende cartridges (ben de tel een beetje kwijt), een Atari Lynx met 70 spellen en dan nog een redelijk complete Intellivision en Videopac collectie (iemand nog nummer 60 over ?). Oh ja en een Vectrex natuurlijk.

 

Als iemand wil ruilen, zie de mijn ruillijst in mijn signature.

 

Cheers,

Raymond

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...